RAZEM JESTEŚMY CZYMŚ WIĘCEJ NIŻ TYLKO MECZEM

Kwiecień 1, 2023

STANLEY® rozpoczyna kampanię marketingową marki we współpracy z FC Barceloną

STANLEY & FC Barcelona 'Together, We Are Beyond A Match', Image

STANLEY® ogłosił wielokanałową kampanię marketingową marki we współpracy z czołowym klubem piłkarskim FC Barcelona. Rozpoczynająca się w kwietniu 2023 r. kampania obejmie zespół obsługi technicznej Spotify Camp Nou, który zaufał narzędziom STANLEY, aby "wykonać swoją pracę" na największym stadionie piłkarskim w Europie. 

Skoncentrowana na ścisłej współpracy między dwoma organizacjami i trafnie nazwana Razem, jesteśmy więcej niż tylko meczem, najnowsza kampania STANLEY ma na celu zwiększenie świadomości marki i jest jednym z najważniejszych programów marketingowych, jakie STANLEY kiedykolwiek uruchomił. Kampania obejmuje treści zaplanowane w mediach społecznościowych, cyfrowych, na nośnikach zewnętrznych i w sklepach.Jej bohaterami będą poszczególni członkowie zespołu konserwacyjnego z różnych branż, którzy polegają na narzędziach STANLEY, aby zapewnić utrzymanie stadionu zgodnie z najwyższymi standardami dla tysięcy fanów, którzy odwiedzają go podczas każdego meczu.

STANLEY jest "Oficjalnym Partnerem Narzędziowym" klubu od sezonu 2014/15, z działaniami związanymi zarówno z drużyną męską, jak i żeńską, w zakresie inicjatyw cyfrowych, marketingowych i promocyjnych.

Jako jeden z najbardziej utytułowanych klubów w historii piłki nożnej, FC Barcelona jest jedną z najbardziej wspieranych drużyn na świecie z ponad 440 milionami obserwujących na swoich kanałach w mediach społecznościowych.

Jamie Fenton, dyrektor ds. marketingu marki w Stanley Black & Decker, skomentował: „FC Barcelona to coś więcej niż klub, a STANLEY to niezwykła firma narzędziowa. Ta kampania wzmacnia nasze długotrwałe partnerstwo z klubem i licznymi fachowcami, którzy, ufając swoim narzędziom i talentom, pracują za kulisami, aby największy stadion piłkarski w Europie działał bez zakłóceń. To ekscytująca okazja do nawiązania kontaktu z naszymi klientami poprzez ich pasję do sportu, jednocześnie prezentując niezawodność naszych narzędzi w realnym, wzbudzającym podziw środowisku. Jesteśmy zadowoleni, że możemy kontynuować współpracę z tą  nową inicjatywą marketingową, która dowodzi, że "razem jesteśmy naprawdę jesteśmy czymś więcej niż tylko meczem"

Juli Guiu, wiceprezes ds. marketingu w FC Barcelona, dodała: „Zespół do spraw utrzymania Spotify Camp Nou zawsze może polegać na STANLEY jako Oficjalnym Partnerze Narzędziowym, dostarczającym sprzęt, na którym można polegać, aby wykonać pracę. FC Barcelona jest zachwycona, że może być częścią tej najnowszej kampanii i z niecierpliwością czekamy na trwającą, obopólnie korzystną relację z zespołem STANLEY".

O partnerstwie
STANLEY jest Oficjalnym Partnerem Narzędziowym FC Barcelona, a obecny kontrakt obejmuje lata 2022-2025. Współpraca na wyłączność obejmuje narzędzia ręczne, elektronarzędzia, narzędzia dla mechaników, systemy do przechowywania, sprzęt do pielęgnacji trawników i ogrodów oraz rozwiązania przemysłowe. Sponsoring obejmuje prawa i zasoby marketingowe oraz promocyjne, oznakowanie widoczne w telewizji i na stadionie, bilety i usługi hotelarskie, obsługę VIP oraz prawa i zasoby marketingu cyfrowego.

Nowa kampania, stanowiąca znaczącą inwestycję marketingową dla marki STANLEY, rozpocznie się w kwietniu i będzie aktywna przez cały 2023 rok.

O STANLEY

STANLEY od ponad 175 lat wyznacza standardy w zakresie wysokiej jakości narzędzi i rozwiązań technicznych dla profesjonalistów na całym świecie. Dzięki swojej niezawodności STANLEY jest producentem taśm nr 1 na świecie i nadal napędza branżę innowacjami, w tym linią produktów STANLEY FATMAX, a także narzędziami ręcznymi, elektronarzędziami, akcesoriami do przechowywania i akcesoriami, które ułatwiają życie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę internetową STANLEY lub śledź STANLEY na Facebooku lub YouTube.